Stylizacja w 3 minuty

 -Jedziemy gdzieś ?

-Ale dokąd?

-No nie wiem, gdziekolwiek.


-OK, tylko się przebiorę.







Po tej krótkiej wymianie zdań ruszyliśmy. Czas przebrania, czesania i szukania butelki na wodę zajął około 3 minut. 



Najwygodniejsze stylizacje powstają w pośpiechu. To święta prawda. Pośpiech nie pozwala nam się zastanawiać zbyt długo, działamy instynktownie i podświadomie, a co za tym idzie decydujemy się na ubrania, które lubimy. Sięgamy po wygodne buty, sprawdzone jeansy i wygodną koszulę. Moja intuicja w ciepłe dni podsuwa mi głównie lniane i przewiewne ubrania więc lniana koszula była wręcz oczywistym wyborem. 

Brak czasu to dla mnie też trafione stylizacje. Nie mam czasu na eksperymenty i „przerysowania”, stawiam na sprawdzone zestawy, w których wszystko współgra. 

Szybka wycieczka i szybka stylizacja zaliczone do udanych. 











Koszula -H&M (aktualna kolekcja)

Jeansy -H&M (chyba jeszcze dostępne)

Buty - Hego’s (mają 5 lat i są niezniszczalne)

Torebka- dostałam od mamy, torebka jej młodości 

Komentarze

  1. Witam serdecznie ♡
    Super stylizacja, uwielbiam taki casualowy look :) Wyglądasz pięknie!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, jest mi bardzo miło. Pozdarwiam cieplutko i życzę miłego dnia.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty