Casual





Po ostatniej  dość klasycznej stylizacji czas na odrobinę luzu. Jeansy i wygodne trampki to idealny zestaw na leśne spacery. Tego dnia na leśnej polanie, wśród  śpiewu ptaków, miało siedzibę moje biuro. Praca na własny rachunek ma wiele was, bywa stresująca i wymaga praktycznie nieustannej troski bo bez tego firma nie będzie działać. Ma jednak też kilka zalet jak choćby to, że moje biuro jest tam gdzie ja i mój komputer. Nie muszę siedzieć w czterech ścianach. Kiedy tylko pojawia się piękna pogoda pracuję w ogrodzie lub tak ja tutaj na leśnej polanie. 






Odgłosy natury pozwalają mi się skupić i zwiększyć efektywność pracy. Takie otoczenie sprawia, że nawet największe wyzwanie staje się do zniesienia. Praca na własną rękę to też brak zasad co do stroju. Sama decyduję czy muszę być ubrana oficjalnie i nikt nie narzuca mi służbowego mundurka. Tym sposobem znalazłam się w trampkach na leśnej polanie i popijając aromatyczną kawę uporałam się w pięknym otoczeniu z wszystkimi zawodowymi obowiązkami.





Spodnie -H&M

Kurtka -Stradivarius 

Buty- Converse 

Sweter - H&M

Okulary -Unofficial

Pasek - H&M





Komentarze

Popularne posty