Wielkanocne nakrycia stołu









Święta zbliżają się wielkimi krokami, a w związku z nimi narasta niepewność jak będą wyglądały tym razem. Coraz to nowe komunikaty rządowe i wzrastająca liczba zachorowań nieuchronnie zapowiadają świętowanie w gronie wyłącznie domowników. Duże rodzinne przyjęcia nadal muszą zaczekać na lepsze czasy. 




W związku z całym tym niepokojem staram się odganiać moje myśli od narastających obaw i gdybania. Zajęłam się przygotowaniami do świąt w wąskim gronie domowników, aby skupić uwagę na miłych i pozytywnych aspektach. W związku z okrojoną liczbą gości przy wielkanocnym stole postanowiłam przygotować dla was dwie propozycje nakrycia na mały stolik. 











W pierwszej kompozycji postawiłam na mocny akcent w postaci niebieskiej porcelany. To przepiękny prezent od mojej mamy kupiony na pchlim targu w Bawarii. Uznałam, że tak piękna porcelana nie wymaga wielu ozdób dlatego inne akcenty są stonowane a dekoracje ograniczone. 







W drugim zastawie królują tulipany i posrebrzana cukiernica z mlecznikiem od mojego kompletu kawowego. Te elementy kupiłam sobie sama, ale również pochodzą z targu staroci. Ozdobne talerze to już kolekcja home & you sprzed wielu lat. Filiżanki to kolekcja Duka.


Jeszcze nie wiem, który zestaw wybiorę na święta i czy może powstanie jeszcze trzecia wersja. Zobaczymy, a ja tymczasem lecę do kolejnych przedświątecznych zadań.





Komentarze

Popularne posty