Spring dress

Wiosna to czas sukienek. To nie jest moja opinia i teoria. To fakt. Wiosna to czas kiedy wiele z nas modowo rusza w stronę właśnie sukienek. Kobiecie i dodające wdzięku, te romantyczne i te bardziej sexy. Ile kobiet tyle pomysłów na sukienkę , ale łączy nas wszystkie właśnie ona. Mini, midi maxi...





Coraz cieplejsze i dłuższe dni zachęcają do odsiwienia wizerunku po zimnej i często ostatnio ponurej zimowej aurze. Moja dzisiejsza propozycja na sukienkę to dość sielski klimat w zestawie z traczem, kaloszami i koszykiem. Kalosze nie pojawiły się przez przypadek. Wiosna to też dość deszczowa pora więc na wszelkie wycieczki warto zabrać właśnie kalosze. Moje w stylu oficerek doskonale sprawdzają się zarówno z sukienkami jak i do jeansów.






Jeśli chodzi o sukienkę to wybrałam model Madison z kolekcji Apres Midi Spring'21 od BIZUU. Dziewczęcy krój i tkanina w kwiatowy print to mój typ na tegoroczną wiosnę. Z pewnością będą nosiła ten model również w innych zestawieniach i będzie mi towarzyszył nie tylko wiosną.





Sukienka - BIZUU

Trencz - H&M

Komentarze

Popularne posty