Stylizacja z tajemniczą budką w tle




Od dawna chciałam złapać zimowy kadr przy tej budce. Wygląda jak budka graniczna, ale nie mam pojęcia jaka była jej prawdziwa funkcja. Urzekła mnie i polowałam długo.





Budka znajduje się w Lginiu (woj.lubuskie) i jest możliwość, że pełniła funkcję, o którą ją podejrzewam, a mianowicie kiedyś przez Lgiń przebiegała granica polsko-niemiecka. Nie udało mi się jednak potwierdzić tych informacji. Niemniej jednak wymarzony  zimowy kadr został zrealizowany. Kiedy tylko spadł śnieg trzeba było wykorzystać okazję. Nie miałam czasu na stworzenie wyszukanej stylizacji, ale nie chciałam też przyćmić uroku budki więc postawiłam na prostotę i klasykę. 




To jeden z zestawów, które noszę cały rok, a zmienne jest okrycie i obuwie.  W poprzedni weekend udało się ustrzelić kilka kadrów, a dziś po śniegu zostało już tylko wspomnienie. Pogoda iście wiosenna i zachęcająca do niedzielnych spacerów. Wracając do budki to może ktoś wie jaka była jej funkcja? 





Spodnie- Mango

Płaszcz- Zara

Buty- Massimo Dutti

Bluzka- H&M



Komentarze

Popularne posty