Ostatnia zimowa stylizacja





Ocieplenie przyszło tak znienacka, że prawdę mówiąc nie wiedziałam czy jeszcze publikować tą ostatnią zimową stylizację.  Moją głowę zaczęły zaprzątać już wiosenne klimaty i nawet wskoczyłam w trampki. Powoli myślę o pracach ogrodowych i sianiu warzyw, choć mama strofuje mnie, że to jeszcze za wcześnie. Mimo wszystko wraz z pierwszymi promieniami słońca, czuję już ten wiosenny klimat. W ankiecie na Instagramie zdecydowaliście jednak, że chcecie aby ten ostatni zimowy look się pojawił. Wiele osób pisało, że wprawdzie wiosna zbliża się wielkimi skokami to jednak poranki i wieczory nadal są bardzo chłodne, więc ciepła modowa inspiracja jest mile widziana.








Moda to szachy. Wyważenie i równowaga są niezbędne z resztą jak we wszystkim. Odpowiednia taktyka, przemyślane rozwiązania i spokój. Każda stylizacja to modowe szachy z samym sobą. Mam za sobą wiele modowych „szach mat”. Wiele razy zostałam pokonana w tej grze i ze łzami w oczach przeglądam stare zdjęcia gdzie moda pokonała mnie sromotnie. Dzisiejsza stylizacja w kolorze szachownicy to moje odzwierciedlenie tej nieustannej gry. Kto wygrał tym razem? 

Oceńcie sami.






Sweter- C&A

Płaszcz- Zara

Buty- Zara

Torebka- Michael Kors




Komentarze

Popularne posty